Nem adtam értelmes címet ennek a bejegyzésnek.. Nem jutott semmi eszembe és most is csak azért írok mert nem tudok mást csinálni....

Egésznap esett az eső. Eléggé lehangoló volt. A családban egyes tagokkal ma sem ment az együtt élés. Még mindíg nem tudom miért!? Nem tudom mit b*szhattam el ennyire!?

Pár bejegyzéssel ezelőtt (Rózsák a betonban) írtam, hogy amikor kijöttem Bettivel a moziból és kiültünk a lelátóra -vagy mire- rámjött a sírhatnék. Hát remélem ez jelentette a végét ennek a szarnak, ami már 1 hónpja folyik...

Az a baj, hogy ilyenkor még kedvem sincsen írni, még is írok. Szeretem az ilyen 'semmiről nem szól' postokat...

A bejegyzés trackback címe:

https://mesb.blog.hu/api/trackback/id/tr912204460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása