Rózsák a betonban

2010.08.05. 01:02

Azt hiszem a tegnapi napot nyugodt szívvel sorolhatom a 'nagyon jól éreztem magam, VELED' napok közé. Nagyon hosszú nap volt és nagyon változatos! Na hát ezek a napok a 'Rózsák a betonban'...

Végre! Egy gonddal kevesebb! Leadtam a jelentkezésemet a suliba, ahova -ha minden jól megy :D- 2 évet fogok járni és -ha minden jól megy- szerzek egy szakmát is a második év végére!


De a legfontosabb az az, hogy megint Bettivel lehettem és legjobb az az, hogy nagyon jó volt Vele!!! Az arénában mentünk moziba. Úgy indult, hogy a 'shrek 4'-et nézzük meg, amiből végül is a 'tetovált lány' lett, de csak és kizárólag az Ő kedvéért! :D Igaz, hogy én nem szeretm az olyan filmeket amikről egy kicsit sem tudom, hogy miről szólnak; de ez tetszett (nagyon)! :)))) Amikor vége lett a filmnek, elmentünk kaját venni utána pedig kiültünk az arénában szemben lévő lelátóra. És azóta sem tudom miért rámjött az idegesség és a sírógörcs.... Azóta sem jöttem rá, hogy mi is volt konkrétan!? Remélem lassan vége lesz ennek a sok 'szarnak'!!! Itt is szeretnék elnézést kérni Tőled Kicsim; és nagyon köszönöm, hoyg elviselsz így is és kitartasz mellettem!! Nagyon jól esik tudni, hogy Valakik még mindíg állnak mellettem és Te is köztük vagy! Nem tudom elégszer megköszönni!!!

 

szeretlek Kicsim! <3


 

 

Elfordítom az arcom,

Hogy ne lássad a könnyeim.

Az a baj, hogy néha én is,

Elveszek a ködbe kint.

Beint a világ néha,

Pont mikor azt nem várnád!

Csak azt érzed a ketrecben,

Hogy odakint már nem vár rád!

Számtalanszor átéltem,

Milyen elesni nem egyszer.

Ha gyújtottam és szívtam,

Talán az segített ezerszer?!

De nem tudom felejteni,

Vígasztaló kezeid!

Megnyugtató hangodat,

Nekem fontosabbak ezek itt!!!

 


A bejegyzés trackback címe:

https://mesb.blog.hu/api/trackback/id/tr142199869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása