Hát egyenlőre pedig ez folyik. Ez a hónap nem az én hónapom. Elkeserít, hogy lassan az iskola is kezdődik, én meg még mindíg nem adtam le a jelentkezésemet. Szóval most minden összejött!!!

Itthon a család, egyépként meg a barátok. Most ebben a pillanatban kettő is. És mindennek a tetejében még a barátnőmmel sem jövünk ki! :( Tudom, hogy velem van a baj, de egyenlőre nem jöttem rá a megoldásra. Azt sem tudom, hogy hol kezdjem. A másik blogomon írtam Imrével kapcsolatban egy postot. 4 évig ő volt a legjobb barátom. Neki mindent elmondhattam és mindíg tudott rá megoldást is találni. Egy nagyon kitartó, egyenes, akarat erős csávónak hittem. Egészen idáig...... Kb 1 hónappal ezelőtt kezdődött az egész amikor is ő sértődött meg arra, hogy én vártam rá 2 órát és ezekután én bunkó köcsög nem mentem vissza a kocsmába, mert neki éppen ahoz volt kedve... Azóta egy szót sem beszélgettünk. 2 hete írtam neki egy smst, hogy szeretnék vele találkozni. Erre sem válaszolt, én pedig 1 órát vártam rá az esőben.

Nagyon sokminden megfordult a fejembe, hogy miért is tette ezt, hogy komolyan gondolta-e? Viszont ha feszültséget akart, akkor innen üzenném, hogy kibaszottul sikerült és örülhet.

Az iskola is itt van és a jelentkezésemet csak holnap adom le; és már előre ki van a faszom!

Szóval egy igazán vidám nyáriszünetet zárhatok le; de inkább úgy írom, hogy egy igazán vidám hónapot!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mesb.blog.hu/api/trackback/id/tr572196161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása