Hol vagytok?

2010.09.10. 17:33

Régen 'jártam' már erre fele. Az igazat megvallva nagyon kedvem sem volt írni! Nem volt túlzotan jó az utóbbi pár napom...

Nincsen túl sok jó hír. Nagyon rossz a suli -többek között az órarend- Bettit nem láttam már egy hete és a következő hét Nélküle mégcsak el sem kezdődöt. Szóval nincsen túl sok okom jókedvre 'panaszkodni'. És akkor az ezelőtt történt eseményeket még le sem írtam. Kevés lenne talán a hely ahoz, hogy leírjam ide minden kis és nagy gondomat, de talán nem is önsajnáltatás céljából hoztam létre ezt a blogot!

Akármennyire is erőltetem az agyam nem tudok még egy nappal előbbről sem összeszedni valami kis jó dolgot..... Egyszerűen nem megy.

Néha persze mosolyogni, nevetni, röhögni muszály! Ez feledteti velem ezt a sok gondot. Kérlek nézzétek el ha mostanság nincsen túlzottan jó kedvem. Előre is köszönöm minden barátnak, de talán leginkább Neked Kicsim!

Szeretlek Betti!

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mesb.blog.hu/api/trackback/id/tr892286769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása