boldog I.

2014.05.07. 15:40

Változik az életem. Végre sikerül kitörni a megszokásból. Igaz nehezen megy vagy nehezen fog menni a még hátralévő teendő de állnak mögöttem olyan emberek akikre mindig számíthatok. Akármi legyen velem ők segíteni fognak.Elsősorban a testvérem. Az utóbbi 2 év döbbentett rá, hogy ő az aki ha ötszáz forintja van, és kérek tőle pénzt azt is nekem adja. Mondja; én meg majd megoldom valahogy. Édesanyám, aki akkor is szeret, ha sokadjára cserben hagyom a gyerekes hülyeségeimmel... És akármi van, mindig mondja hogy "szeretlek"! És persze ott van az a barát akit már lassan 6 éve elviselek és ő is engem. Sok mindenen túl vagyunk már. De inkább én csináltam sok marhaságot. Ennek ellenére még mindig számíthatok rá. Lehet hogy sosem fogják ezt elolvasni de innen üzenem, hogy szeretlek titeket! őket és ha segítség kell szóljatok! A legjobb tudásom szerint segítek. És mindent megteszek értetek!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesb.blog.hu/api/trackback/id/tr266132905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása