Itt vagyok. Még mindig..

2011.06.11. 18:52

Sokminden változott, sokminden maradt a régi.... Egyszerűen és röviden valahogy így lehetne összefoglalni ezt az egy évet...

 

Nagyon régen írtam már. Sok oka van ennek. Nem mintha olyan fontos lenne akárkinek is a dolog, de nekem néha jól esik leírni a marhaságaimat, a gondjaimat, meg ami velem történt. Most viszont úgy érzem magam mint akkor amikor az első bejegyzésemet írtam. Nem tudok miről írni, pedig sokminden történt.

A sulit ahova eddig jártam ott hagyom. Nem látom értelmét, hogy még egy évet szenvedjek. Amúgy is, ez az iskola úgy lett kiválasztva, hogy nyárvégére hagytam az iskola választást amikor már nem volt időm keresgélni és hát ez volt a legkézenfekvőbb. De már év elején éreztem, hogy nem lesz ez jó. Hát most ez lett belőle. Nem érzem elvesztegetett évnek. Valami azért ragadt rám; csak ugye ezért meg nem adnak papírt... Most nekiállok új sulit keresni. Olyat ami érdekel is. Ha ott sem fog menni a dolog, akkor tényleg hülye vagyok mindenhez és az én hibám az elmúlt év is!

A suli utolsó hetében végig, dolgoztam. Most sajnos ezt is abba kell hagynom bizonyos okok miatt ami nem publikus, de veszteségnek érzem, mert nem tudom, hogy hogy lesz meg a 20.000 forintom a tetoválásomra. Kell keresnem valami munkát nagyon gyorsan, a maradék pénzem meg nem kéne elköltenem.

Minden más szempontból élveztem ezt az egy évet. Úgy csináltam, úgy éltem ahogy eddig. Nagyon jó volt. Barátnőmmel még mindig együtt vagyunk és nagyon jólérzem magam Vele. Túl a 2 éven. Nagyon szeretem és tisztelem, mert még mindig mellettem van és szeret. Független attól, hogy néha rám jön a 2-3 nap.

Hát hirtelen másról nem tudok most írni. Így is eléggé hosszúra sikerült a posztom. Akit érdekel az úgy is végig olvassa. :)

Hát mindenkinek kellemes nyarat kívánok, de ami most közelebb esik, kellemes hosszú hétvégét. Akik szóbeliznek, azoknak kéz és lábtörést és még mindig csak azt tudom mondani, írni, hogy ha nekem meg lett akkor Nektek is meg lesz! Csak persze valakit az is érdekel hogy 4-es vagy 5-ös legyen. Nekem csak a 2-es kellett. :) Hát szóval legyetek jók ha tudtok!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesb.blog.hu/api/trackback/id/tr692975861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása