Nincs,szerencsétek...

2010.08.29. 15:55

Ugyanis megint hazajöttem. Bár nem mintha olyan nagyon lett volna kedvem. Bár nem mintha lenne kedvem akár létezni is...

Az igazság az, hogy nem volt rossz -de nem is lehet ha Laci és Levi ott vannak- de persze lehetett volna jobb is! Ez persze mindennel így van. Semmi sem elég jó nekem... Senki ne kérdezze, hogy miért! Magam sem tudom. Talán az utóbbi 3-4 hónapom még mindíg nem hevertem ki!? :) :S Nem tudom.... Ráadásul itt a suli is. Nem tudom, hogy kire mikor és mennyi időm fog jutni!? De ez majd kiderül később! Nem akarok semmit sem előre megígérni, mert úgy sem úgy lesz... Bár már mindenki megszokhatta!! Szóval 3 nap múlva suli és valahogy sehogysem vagyok feldobva... :( Nem mintha a nyaram olyan marha vidám lett volna végig. De ez már a "hátam mögött" van. Talán már csak zavar... Nem tudom. Velem nincsen szerencséje, senkinek se'.....

A bejegyzés trackback címe:

https://mesb.blog.hu/api/trackback/id/tr1002256585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása