Az igazság az, hogy most néztem a statisztika/látogatottság menüpont alatt a statisztikát (mily' meglepő) és hát eléggé elszomorító képet kaptam. Persze ez többek között nekem köszönhető..

De azért mégsem annyira csak az én hibám. Sajnos -mint már annyiszor írtam- d.u. járok suliba és nem jut túl sok időm a rajzolás és a tanulás -márha nénapján tanulok- mellet arra, hogy blogoljak. Nagyon sajnálom. De persze azért amit írok azt megosztom a facebookon; így talán akit érdekel a dolog az ott megtalálja mindíg!

Most olvastam Laci blogján egyik bejegyzését. Elszomorít, hogy vannak olyan emberek akik nagyon pici kis dolgokér képesek feladni egy barátságot. Neveket nem említenék Laci részéről ellenben az én oldalamról igen: Imre. Nem tudom, hogy meddíg fog még süllyedni és hogy 15-20 év múlva hogy és hol fogunk találkozni, de marha kíváncsi leszek.. Megpróbálni segíteni persze megpróbálok, e nem tudom, hogy sikerrel fogok e járni. Imi; ha esetleg olvasod ezt a bejegyzésemet akkor üzenem, hogy szeretnék Veled találkozni. Visszautasítani persze van jogod. Remélem tudok/tudsz Rád/rám időt szakítani; minnél előbb.

SZERETLEK KICSIM!!! <3

A bejegyzés trackback címe:

https://mesb.blog.hu/api/trackback/id/tr22335139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása