hazátlan

2011.07.13. 21:36

 A majd lentebb beillesztett szám címe ez. Talán ehhez sem kéne írnom semmit, de azt hiszem, most lesz időm gondolkodni. Sok mindenen...

Elgondolkodtam a haza, az otthon értelmén. Hogy mit jelent ez? Kinek mit. Nekem azt, ahova haza mehetek, ahol várnak, ahol munka után kipihenhetem magam, ahol nyugodt a környezet. Nem tudom, hogy én ezek elől menekültem, de egyenlőre ahol most vagyok, ez az a hely amiről fentebb írtam. Ha esetleg olvassa olyan Valaki akit érint ez az egész közlöm, semmit sem sértésnek írok. Van olyan Valaki, aki most is nagyon hiányzik onnan!!

most itt van egy hetem gondolkozni sok mindenen. Azt hiszem lesz pár bejegyzés.

 

 

Szeretlek Kicsim!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mesb.blog.hu/api/trackback/id/tr373064261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása