Tegnap megígértem telefonon, hogy javítom a hibákat amit az előző bejegyzésemben elkövettem tudatlanságomban!

Amikor telefonon elnézést kértem, akkor nem azért kértem elnézést amiért kellett volna (bár szerintem a szándék a fontos). Tegnap tudtam meg, hogy mi is a bajod konkrétan; hát elnézést kértem azért is a telefonba. Ugyanazt tudom leírni mint amit mondtam: a Te dolgod, hogy elfogadod-e a bocsánatkérésemet vagy sem! Lehet, hogy durva volt az amit mondtam Neked vasárnap lehet, hogy túl durva volt, ezért itt is elnézést kérek.

Mivel még mindíg fáradt vagyok, nem jut eszembe más amit javítanom kéne. Előre is elnézést ezért a hibámért.

A bejegyzés trackback címe:

https://mesb.blog.hu/api/trackback/id/tr332354247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása