Minél többet vagyok Vele, napról, napra jobban hiányzik!

 

 És ezen semmi sem segít. De azért jó érzés, mert tudom, hogy Valakinek én is hiányzok és, hogy Valakinek számítok egy picit legalább. Nem tudom elfelejteni azokat a napokat amikor Vele vagyok. Beleégnek az agyamba; és ha vissza emlékezem rá akkor rám tör, hogy újra ott legyek és újra átéljek mindent ami akkor történt. Érezzem a simogatását, a csókjai ízét, az ölelése melegét..... Vissza vágyok ilyenkor Hozzá és nagyon rossz tudni, hogy nem mehetek, hogy nem tudok menni! Nagyon szeretem! Nagyon-nagyon!!!

Szerző: mEsb

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mesb.blog.hu/api/trackback/id/tr652448881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PaleMaggot 2010.12.02. 00:28:39

Kedves meSB!

Azért írok, hogy lásd, nem csak magadnak blogolsz. Nagyon jó látni, hogy van olyan még Magyarországon, aki nem olyan felszínes, mint az átlag. Csak szeretném tudatni, hogy nem vagy egyedül, akár olvassák ezt a blogot, akár nem. Mellesleg tisztellek azért, mert ennyire szeretsz valakit. Nekem sajnos még ez sem megy úgy, mint ahogy Nálad látom.
Az a helyzet, hogy mielőtt nekiláttam, rengeteg dolog megfogalmazódott bennem, de most valahogy semmi nem jut eszembe. Igazából talán nem is a tartalom számít, hanem maga ez az egy szál komment. Remélem azért problémáid nagyrészt kezelhetőek. Sok sikert és türelmet kívánok az iskolához (tudom milyen olyan helyre járni, amit nem szeretünk), és mindenek előtt több önbizalmat! Üdv!

mEsb 2010.12.03. 19:20:10

@PaleMaggot: Nagyon köszönöm a kommented és a bátorító szavaidat! Jó látni, hogy számomra ismeretlenek is olvassák a blogomat. Igazából ezt amolyan naplónak -nyilvános naplónak- szántam, ahova leírhatom minden bajom, bánatom, örömöm. Talán ezért nem tűnik felszínesnek. De az a legnagyobb baj, hogy nagyon ritkán jutok számítógép elé, ezért nem is tudok nagyon blogolni.

Önbizalomra meg talán tényleg lenne szükségem. Üdv! :)
süti beállítások módosítása