2011.01.03. 19:14

 Címet megint csak nem tudom honnan fogok előszedni; majd lesz valahogy.

Nagyon régen írtam már. Utoljára tavaly. De sz*rul hangzik. Pedig igen; ez az év is eltelt. Közben 19 lettem és nagyon sok minden változott. De igazság szerint most is volna min változtatni.

De nem lehangoló bejegyzést akarok írni. Azért sem mert a december vége eléggé jól sikerült - legalább is ami a szünetet illeti. A karácsony nem telt olyan rosszul mint amilyenre számítottam. Kaptam egy telefont, aminek nagyon örültem.

Bettivel nem találkoztam sokat sajnos -bár Veled a sok idő is kevésnek tűnik- pedig az időmből tellett volna, csak hát ugye mindig vannak hátráltató tényezők.

A szilveszter jól sikerült. Azt hiszem mindenki ott volt aki számít nekem. Köszönöm Nektek, hogy jól éreztem magam -akinek jár a külön köszönet annak majd személyesen- elbúcsúztattuk ezt az évet is.

Összegezve sok mindent tanultam, csalódtam, szereztem barátot, és el is hagytam. Nem folytatnám a sort, mert hosszú lenne! Mindenkinek kívánok egy szebb és boldogabb évet mint a 2010-es év volt. Vigyázzatok magatokra és egymásra!

KITARTÁS!!!

Téged pedig nagyon szeretlek Szerelmem!!! <3

A bejegyzés trackback címe:

https://mesb.blog.hu/api/trackback/id/tr62558087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása