Nem említenék nevet. Semmit. Nem azért hoztam létre ezt a bejegyzést, hogy akárkinek szemrehányást tegyek. Bár akiknek szól talán megértik majd....

 .....igaz, úgy is csak egyvalaki fogja elolvasni. Ahogy mondtad, 4 napja csak ígérgetek. Én meg mondom, hogy 4 napja van elfoglaltságom. NEM olyan ami fontosabb lenne Nálad. Egyszerűen csak van és most nem értem rá. Ha pedig rajtam múéna a dolog, akkor nem itt tartanánk, akkor nem kéne írjam ezt a bejegyzést és akkor talán érne valamit is az ígéretem. Nagyon sajnálom. Nem tudok mit csinálni. És közlöm előre, hogy ne csak kezdj belenyugodni a helyzetbe, hanem fogadd is el. Ugyanis kénytelen leszel. Semmit sem én találtam ki. Ne rajtam kérd számon kérlek. Azthiszem bennem is ugyanaz játszódik le mint Benned, csak kicsit másképp! Ha valami nem volt egyértelmű akkor előre is elnézést kérek. Reklamálni meg nálam lehet!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mesb.blog.hu/api/trackback/id/tr143004019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása