Megint..(2) [kicsit másról]

2010.08.18. 00:17

Megint nem leszek itthon, de most nem teljesen elzárva a világtól. Telefononelérhető leszek és remélem néha msn-en is.

Megint 1 hét. És megint nincsen kedvem. Itt a nyár vége és úgyérzem, hogy nem voltam eleget Bettivel. Igaz azt mondta, hogy jobb volt ez a nyár mint a tavalyi. Többet voltunk együtt. Ezzel én is egyet értek és én is örülök, hogy többet voltunk együtt. Nagyon jó volt. És meg szeretném köszönni, hogy kibírtad az előző nyarat és -ahogy kértelek az éretségi alatt- idáig türelmesen vártál! :) Nagyon jól esett! Remélem sokáig "kibírod" még mellettem. Nagyon sok tulajdonságomat sikerült 'feltárni' előttem és némelyiket sikerült megértetni is velem.

Lehet, hogy ez a néhány dolog kis apróság, de nekem nagyon sokat jelentenek! Ez a bejegyzés is kevés lenne, hogy leírjam, mit köszönhetek Bettinek. Remélem, valamikor megtudom hálálni (nem félre érteni)!? :)

SZERETLEK!!!<3

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mesb.blog.hu/api/trackback/id/tr502229405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása