"[...]Vmi nem megy... Joejt."

2010.10.06. 11:36

Az az igazság, hogy ideültem a monitor elé, beléptem a blogomba és most nem tudom, hogy mit írjak.....

 

Sok érzés kavarog bennem; az egyiket azért nem tudom leírni mert nem akarok megbántani vele senkit, a másikat meg azért mert nem tudom eldönteni, hogy miért is érzek így. Ezt talán most csak én értem, de akkor magamnak írom a bejegyzésemet. Azt sem tudom, hogy olvassa e egyáltalán még Valaki? De talán nem is érdekel. És ezt nem bántásból senki felé sem, csak nagyon fáradt vagyok és.... És nem tudom.... Meghülyültem! Ez azért aranyos. köszi... :) De az az érdekes, hogy még mindíg itt vagyok és az, hogy még mindíg ugyanúgy szeretlek, ha tetszik ha nem és itt is, még egyszer elnézést kérek Tőled amiért bunkón beszéltem Veled, azért mert megbántottalak és ezt észre sem vette, azért mert ezek után megsértődtem, azért mert nem írtam Neked smst múlthét szombaton, azért mert rosszat mondtam amikor felhívtalak múlthét szombat este. Igaz, hogy hétfőn ezért elnézést kértem telefonba! De ha szerinted valami nem megy, akkor ki kell találni valamit, hogy menjen. Ha arra gondolsz, hogy mostanában -hát hogy is írjam- változtam, az betudható többek között az iskolának. De persze.... Na mindegy. Hagyom inkább....

"Vmi nem megy... Joejt."

A bejegyzés trackback címe:

https://mesb.blog.hu/api/trackback/id/tr532350352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása