Itthon

2010.11.01. 21:15

Hazaértem végre! Igaz; már elmenni nem volt túlnagy kedvem!!!

 

/...Erdélybe.../ (I.A.)

Hát most nem ezzel az érzéssel mentem szüleimmel Erdélybe. Az őszi szünetem felét kint töltöttem, Bettivel nem találkoztam és ez megint csak a szünet végére fog szorulni, vagy is akkorra amikor tanulnom kéne. Ja és ha már tanulás akkor suli. Nem akar nagyon menni a dolog! De remélem majdcsak belerázódok, meg Levi is felajánlotta, hogy segít. Hát nem esne szarul.

Szóval nem ott hagytam abba, hogy nem volt túlnagy kedvem elmenni és még is.

Van egy házunk egy kis falucskában, aztán picit rozoga állapotban van a tető és azt mentünk kijavítani. Az igazat megvallva, nem is volt olyan rossz. Végre elszakadtam Pesttől, meg mindentől ami megszokott... Remélem jót tett! :D Persze Betti rettentően hiányzott (ennek ellenére, most vesztem össze Vele.)!!! Nem is tudok nagyon most mást írni, meg el is ment a kedvem!

Szeretlek Kicsim!<3

Jóéjjt!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesb.blog.hu/api/trackback/id/tr632414638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása