K.I.-nek

2010.08.06. 23:34

Hát tudod sosem gondoltam volna, hogy így ér véget egy barátság; pláne nem, hogy egy általad megbeszélhetetlen dolog miatt. Ami egyépként megbeszélhető lenne csak Te nem vagy hajlandó szembe állni velem...

...pedig nem harapok és csak felnőttek módjára szerettem volna megbeszélni ezt az egészet. Nem! Te nem akartad. Egyszer msn-en sikerült beszélnünk -megjegyezném, hogy akkor is én írtam Rád- és hát nem 'mondanám' valami baráti megbeszélésnek. Hát itt most szeretnék reagálni az állíításaidra, vádaidra. Remélem egyszer olvasod ezt és remélem reagálsz is erre, nem úgy mint a leveleimre!!!


Jimmy .. üzenete:

*sztem ezt itt abba lehet hagyni

Ezt nem tudom pontosan mire írtad, de nem tudom miért kéne abba hagyni. Ha már engem vádolsz és vegyük úgy, hogy igazad is van, akkor legalább az lehetne enyhítő körülmény, hogy én zaklatlak, hogy beszéljük meg? Írtad ezt kicsivel később is, csak más szavakkal. Sajnálom, hogy ebből a szempontból nem vagyunk egy véleményen!


Jimmy .. üzenete:

 

*sztem kurváranincs miről beszélnünk

Hát pedig szerintem lenne. Erről meg már vélekedtem fentebb. Csak példaként hoztam ide, a "leszaromságodat"!


Jimmy .. üzenete:

*ez el lett baszva

*minek nézel te engem

*??

*majd szted állandóan szaladgálni fogok

*nem kell itt nekem mártírkodni

*a legelején elbasztad

 

        meSb            üzenete:

*mikor is?

Jimmy .. üzenete:

*elég vt ebből

*nekem erre nincs szükségem

*nem hiányzik

*ennyi

*sajnálom hogy elvesztettelek

        meSb            üzenete:

*elárulnád hogy mikor is?

Jimmy .. üzenete:

*de így kellett lennie

        meSb            üzenete:

*basztam el?

 

Ezt gondoltam kiveszem egy az egybe. Még most is értetlenül állok az egész előtt. Vagyis, hogy miért kaptam azt a pofámba, hogy elbasztam. De erről majd írok a legvégén. A mártír pedig nem tudom, ki? Az aki a meséd alapján 1 évig csak ál barát volt vagy pedig én?


Jimmy .. üzenete:

*Botond !!!

 

amikor vtál velem annyira tisztességes hogy nem mertél elém állni és azt mondani hogy Imi ez a helyzet bettivel kavarok!!! neeeem te inkább hazudoztál !!! nem érdekes !!

és még énn vtam az aki szaladgált utánad hogy beszéljük meg stb

*de nem Te akkor sem

*mit hittél ?

*lejössz és akk puszi pusz

*mizu rég nem láttalak

*haggyuk mááár

*!!!

Nem tudom, hogy bevoltál-e szívva amikor beszélgettünk. De tudod nem is érdekel... Viszont az, hogy annyira nem vagy képes visszaemlékezni, hogy kettesben beszélgettünk az árkád tetején és annyira nem vagy képes visszaemlékezni, hogy kettesben beszélgettünk az ikea felüljáróján... Hát akkor ne ne haragudj, de nem is tudom, hogy ki az aki hazudozik... És te szaladgáltál utánam, hogy beszéljük meg? Mondanál nekem dátumot, napot vagy valami konkrétumot, hogy mikor is jöttél te oda hozzám?


Jimmy .. üzenete:

*ember tudod mit mondok akk gondolkodjáál el ezeken amiket most írsz

Ez egy kedvencem. Azt tanácsolom, hogy ha nem tudsz egy kérdésre válaszolni, akkor ne is írj inkább semmit!!


Jimmy .. üzenete:

*énn kurvára nem tartottam semmit magamban

        meSb            üzenete:

*mert nem voltál eddíg hajlandó beszélgetni velem.

Jimmy .. üzenete:

*feldobtam azt a kibaszott labdát a legeljén

*nem kellett

*leszartál

*vtam olyan fasz hogy

*kerestelek taliztunk stb

*már akk tudtam hogy gáz

*és ilyet írsz hogy nem szólsz többet ha dányba leszel

*gondolkodjál már

*eddíg szóltál

*?

*neee

*m

 

Hát barátom, ha te voltál az aki nem tartott semmit sem magában akkor nem tudom, hogy én ki vagyok. De amikor hívtalak, akkor egyszer sem jöttél, hogy beszéljük meg! Akkor tényleg nem tartottad magadba. Azt a labdát amit te feldobtál azt jó magasra dobhattad, ugyan is hozzám nem ért el...

Jaaaj! És a kedvenc részem a 'ki keresett kit'!? Hát figyu! Én nem szeretem az ilyen 'vannak tanúim' hülyeségeket. Nekem elég ha én tudom, hogy igazam van, neked meg nem kell elhinni. De az, hogy akármikor lent voltam Dányon és hívtalak, vagy dobtam egy smst, hogy találkozzunk patakba, ez neked semmi. Baszod.. Nem irigyellek!! De legyen ez is úgy, hogy te szóltál nekem mindíg..


Jimmy .. üzenete:

*azaz egy baj van veled hogy betti miatt nem tudsz gondolkodin

Ezt a mondatot is nagyon szeretem! Tudod Imre csak azt sajnálom, hogy nem Eszternek, vagy nem Beátának vagy tökmindegy hogy hívják a barátnőmet! Te Bettivel csak azért 'dobálózol' mert a te volt barátnőd. De ha mondjuk nekem Győrben lenne barátnőm, akkor meg miatta "nem tudnék gondolkodni"! Szar ez a kifogásod is....



*ember fradi kártya

*gyere imi elmegyek veled

*megsináltatjuk

*eljöttem suliból

*erre örsön várjál talizok bettivel

*faszért jöttem el baszod

*mi ?

*hogy veld legyek

*hogy beszélgessük

*eree

*ne menjéél sehova boti

*megígérted hogy

*...

*blabla

*érted

Nagyon sajnálom, hogy leragadtál egy dolognál. Tudod egy barátság sem mehet teljesen zökkenő mentesen. Hát a mienk sem volt az. De az, hogy óvodás módon leragadj ilyen eseteknél az az ért eléggé infantilizmusra vall! A másik meg az, hogy én is sorolhatnék, olyan dolgokat amik nekem estek szarul, de én nem vetem a szemedre a ezeket a történeteket a hibáiddal együtt!!


meSb            üzenete:

*és te meg erre mint egy kisovis besértődsz és vissza sem írsz amikor szeretnék Veled találkozni.

Jimmy .. üzenete:

*nem sértődtem be csak nem tartottam fontosank

Érdekes, hogy az előbb osztottad meg velem ezt a kis tüskét, ami neked szarul esett és 1 másodpercre rá mer nem is fontos?


Jimmy .. üzenete:

*vágod hogy rég lekéne szarjam az egészet és mégis talizok veled

Azt nem másoltam be amit erre válaszolt, mert akkor nem kéne írjak most ide.

De ha jól emlékszem még a legelején írtad, hogy én mártírkodom stb.. Hát nem is tudom ki a mártír ha nem TE? És akkor írom itt is; tudod mit? Szard le és akkor én sem tépem a számat tovább!!


 

Jimmy .. üzenete:

*ne hogy már énn legyek a buzi a faszságaid miatt

Hát nehogy már! Bár nem tudom milyen 'buzi' és nem tudom mileyn 'faszságaim'....


 

Jimmy .. üzenete:

*boti ez nem így van

*tudod te miről beszélsz

*ha teee

        meSb            üzenete:

*kibaszottul igen...

Jimmy .. üzenete:

*becsültél vna akk teee nem vagy ekkora köcsög

*nem tudod te mi az a tisztesség

*két barát közöztt

*nem bettiről van szóó

Szerintem a becsületről itt legfőképp te ne beszélj kérlek!! És ez az! Itt a következő kedvenc részem!! Azt hiszem egyértelműbbé az tenné ha bemásolnám ide; hát ezt meg is teszem!!

 

Ezt is TE írtad:

 

Jimmy .. üzenete:

*Botond !!!

 

amikor vtál velem annyira tisztességes hogy nem mertél elém állni és azt mondani hogy Imi ez a helyzet bettivel kavarok!!! neeeem te inkább hazudoztál !!!

 

 És ezt is:

*nem bettiről van szóó

De ha nem erről van szó, akkor mi a f*szomról beszélgettünk fél óráig? Imre! Könyörgöm! Miért hazudtolod meg magad??


Jimmy .. üzenete:

*de egy kibaszott nő miatt

        meSb            üzenete:

*mi kibaszott nő miatt?

Jimmy .. üzenete:

*ide jutottunk

Igazából ez még az előzőhöz tartozik. Örülök, hogy tudod azt, hogy 2 másodpercel azelőtt mit írtál!!! Először azért vagy kiborulva, hogy 'Betti miatt'! Aztán ezt megcáfolván azt írod, hogy "nem bettiről van szó", ezután pedig azt írod, hogy "egy kibaszott nő miatt, ide jutottunk"! Akkor hol itt az igazság kedves Imre??


 

Jön a következő kedvenc részem. Újjabb ellent mondás! Én ezt már nem kommentálom. Gondolkodj el!!!

Jimmy .. üzenete:

*nem érdekel boti hogy mikor hívtál vagy mikor nem

        meSb            üzenete:

*de hívtalak

Jimmy .. üzenete:

*ez részlet kérdés

        meSb            üzenete:

*de te ezen voltál kibukva baszod

Jimmy .. üzenete:

*ennél sokkal komolyabb dolgokról van itt szó mint e gy kurva telefon

        meSb            üzenete:

*hogy renátó mondta hogy lent vagyok

Jimmy .. üzenete:

*neem

        meSb            üzenete:

*akkor ne legyen már részlet kérdés...

Jimmy .. üzenete:

*ez csak egy pl vt

*hogy felfogd miről is beszélek

*de látom leragadtál

*kurvára értelmetlen hogy itt csevegünk


Jimmy .. üzenete:

*egy fasz vagy akinek nincs köze semmihez sajnis

Hát ez is egy olyan válasz, hogy inkább ne írtál volna semmit! Még egyszer megkérlek, hogy ha nem tudsz válaszolni, akkor hanyagold az ilyeneket!


 

Jimmy .. üzenete:

*jó van nem fogom még egyszer elmagyarázni elvileg felnőtt vagy ember vagy akk viselkedj és ÚGY

*cső

Az a szép az egészben, hogy ameddig beszéltünk msnn addíg te semmit sem magyaráztál. Te csak össze-vissza hoztál érveket, amik az ingoványos szar talajodon, soha a p*csába nem fog megállni neked! És ha jól emlékszem mielőtt ezt te leírtad volna én már írtam, hogy viselkedj felnőttként! Hát sajnálom, hogy még nem hogy véleményed, de önálló gondolataid sincsenek!!

 

Én azért még nem fejeztem be. Ha legközelebb megyek le, ígérem te leszel az első akit felhívok, hogy lent vagyok és találkozunk-e és nem az Édesanyámat hívom, hogy megérkeztem, aki amúgy is halálra aggódja magát akkor is, ha a szomszédba megyek!

Én úgy érzem, hogy ennek nem lesz pacsi pacsi a vége, így itt el is köszönök! Köszönöm, hogy megismerhettelek, köszönöm mert tanultam'belőled'!!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesb.blog.hu/api/trackback/id/tr322204660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása