Nélküled...

2010.08.26. 12:37

Nagyon sok minden történt az utóbbi napokban. Sok jó és sok rossz. Nem tudom, hogy most mindent letudok e írni!? Majd meglátom... Hangulat egyenlőre a nulla alatt.. :(

Tegnap beszélgettem Imivel. Kb 2 órán keresztül és rájöttem, ehez az egész dologhoz kellettem én is! Itt arra gondolok, hogy ennek a dolognak ez legyen a kimenetele.

Egy régebbi bejegyzésemben kitettem pár részletet az egyik beszélgetésünkből Imivel. Sokkal jobb volt így szemtől szemben, átbeszélni ezt a -hát hogy is írjam- kis félreértést. De erről most nem is írok többet; ezt úgy is csak azok értik akik tudják, hogy mi volt most az utóbbi 3-4 hónapban Imivel és velem..

Amit még a jóhoz sorolnák, az az, hogy hétfő óta Bettivel vagyok és nagyon jó volt; én nagyon jól éreztem magamat Veled!

 

[...]

Egyedül maradtam. Újabb 5 nap Nélküled... Nem szívesen engedtelek el azt Te is tudod... Sajnálom, hogy ennyire féltelek, de még magam sem jöttem rá, hogy mitől!? Nagyon utálom ilyenkor magamat!! De tudd, hogy nagyon rossz Nélküled!!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesb.blog.hu/api/trackback/id/tr392249300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása