'szemcsapda'

2010.08.14. 18:24

Hát végre újra itthon! Már el sem tudtam képzelni, hogy honnan jöttem el és hogy létezik egyáltalán még civilizáció. :) De amint a saját ágyamban aludtam, rájöttem, hogy igen; van civilizáció!!!

Írtam az egyik előző postomban (1 héttl ezelőtt), hogy elmegyek itthonról 1 hétre; és persze ezt nem teszem szívesen. Hát nem úgy lett ahogy gondoltam. Vagy is nem egészen úgy történt minden. Az első két nap nagyon jó volt!! A többit csak elviseltem (nem tudom másképp írni). Hazajönni annál jobb volt! Már hiányzott a szobám, az ágyam és nem utolsó sorban a 'zeném'!

És ha valaki feltenné a kérdést, hogy mi is az a szemcsapda az ITT megtekintheti! Ehez csak annyi a mese, hogy Deni szövegelte ezt egésznap. Hát most ezt szövegelem én is. 'szemcsapda' minden...

A bejegyzés trackback címe:

https://mesb.blog.hu/api/trackback/id/tr742221818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása